• Hızlı Erişimler
    • Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
    • Merkez Kütüphane
    • Öğrenci Bilgi Sistemi
    • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
    • Akademik Portal
    • Mezun Portal
    • Uzaktan Eğitim Öğrenme Yönetim Sistemi
  • Telefon Rehberi
  • T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi

T.C. KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Kalite Koordinatörlüğü

  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Mevzuat
    • Politikalarımız
      • Eğitim Öğretim Politikası
      • Liderlik,Yönetişim ve Kalite Politikası
      • Araştırma Geliştirme (AR-GE) Politikası
      • Toplumsal Katkı Politikası
      • Çevre Politikası
    • Değerlerimiz
      • Vizyonumuz & Misyonumuz
      • Temel Değerlerimiz ve Kalite Politikamız
      • Öncelikli Alanlarımız
      • Sloganımız
      • Stratejik Amaç ve Hedeflerimiz
      • Toplumsal Katkı Süreçlerinde Öncelikli Alanlar
    • Ekibimiz
      • Kalite Koordinatörü
      • Kalite Koordinatör Yardımcıları
      • Kalite Koordinatörlüğü Sekreteri/İdari Sorumlusu
      • İstatistikçi
    • Görevlerimiz
      • Görev Tanımları
      • Görev Dağılımları Tablosu
    • Organizasyon Şeması
    • İç Kontrol
    • İletişim ve Ulaşım
      • Ekip İletişim Bilgileri
  • Kalite Komisyonu
    • Kalite Komisyon Üyeleri
    • Kalite Danışma Kurulu Üyeleri
    • Alt Komisyon Üyeleri
  • Kurum Dokümanları
    • Raporlar
      • Stratejik Plan
      • Kurumiçi Değerlendirme Raporları
      • İdare Faaliyet Raporları
      • Dış Paydaş Toplantı Raporları
      • 2022 KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ FAALİYET RAPORU
      • İzleme ve Değerlendirme Raporları
      • DPÜ UZEM 2020-2023 Stratejik Plan
      • 2020 Yılı Uzaktan/karma Eğitim Durum Raporu
      • 2020 Uzaktan Eğitim Raporu
      • BADR Kontrol Raporu
      • 2018 Yılı Kurumsal Geri Bildirim Raporu
      • Performans Gösterge Raporu 2015 - 2021
    • Belgeler
      • Kalite El Kitabı
      • Birim Akran Değerlendirme Raporu Hazırlama Kılavuzu
      • BİDR Hazırlama Rehberi 2025
      • İdari Birimler İçin Birim İç Değerlendirme Raporu (BİDR) Hazırlama Rehberi
      • Bologna Bilgi Paketi Hazırlama Dosyası
      • Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi Ölçütlerin ve Değerlendirme Rehberi 2020
      • İş Akış Süreçleri
      • Formlar
      • Referans Tabloları
      • Listeler
      • Planlar
      • Prosesler
      • Şemalar
      • Kılavuzlar
    • Anketler
      • İç Paydaş Memnuniyet Analizi
      • Dış Paydaş Memnuniyet Analizi
      • Anket Örnekleri
      • 2023 Öğrenci Vizyonu Anketi Raporu
      • Uzaktan Eğitim Öğrenci Memnuniyet Anketi
      • BİDR Memnuniyet Anketleri
    • Sunumlar
    • Eğitim Videoları
    • SWOT Analizi
  • Akreditasyon
    • YÖKAK Kurumsal Akreditasyon
    • Program Akreditasyonu
      • Akredite Programlar
    • YÖKAK KAP Yol Haritası
      • DPÜ Kap Tanıtım Videosu
  • Pukö
    • PUKÖ TEMELLİ EYLEM PLANI OLUŞTURMA
      • A. DPÜ Liderlik Yönetişim ve Kalite PUKÖ Döngüsü
      • B. DPÜ Eğitim ve Öğretim Süreçleri PUKÖ Döngüsü
      • C. DPÜ Araştırma ve Geliştirme PUKÖ Döngüsü
      • D. DPÜ Toplumsal Katkı PUKÖ Döngüsü
      • E. Bologna Bigi Paketi PUKÖ Döngüsü
  • Yökak
    • YÖKAK
    • YÖKAK Kılavuzu
  • Çalıştay
    • Hakkında
    • Amacı
    • Afiş
    • Akış Planı
    • Katılımcı Listesi
    • Toplantı Linki

Manşetler

  1. Ana Sayfa
  2. Manşetler
“Kalite Koordinatörlüğü’nden Doç. Dr. Filiz Yüksel ’e Teşekkür”

“Kalite Koordinatörlüğü’nden Doç. Dr. Filiz Yüksel ’e Teşekkür”

27 Eylül 2024, Cuma

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6 (current)
  • »
DPU

T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi

Kalite Koordinatörlüğü

Hızlı Erişimler

  • Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
  • Merkez Kütüphane
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Akademik Portal

İletişim Bilgileri

Evliya Çelebi Yerleşkesi Tavşanlı Yolu 10. KM Kütahya / Türkiye
0 (274) 443 43 43
0 (274) 443 02 88
kalite@dpu.edu.tr

Uygulamalar

DPUMobil uygulamasını telefonunuza kurarak üniversitemiz hakkındaki her şeye cep telefonunuzdan ulaşabilirsiniz.

AppStore Android
T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi - Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, Tüm hakları saklıdır.